sinterklaas kapoentje

Leg wat in mijn schoentje, Leg wat in mijn laarsje, Dank je Sinterklaasje!

Beste Sint,

Hoe was de reis?

Hebt u onze mooie haard gezien? Tof, hun? We rekenen op heel veel candy!

Ik moet eerlijk zijn: ‘k ben niet zeker als ik een braaf meisje ben geweest maar ik heb het wel geprobeert! Maarja… ik zal geen bepalde dingen vragen omdat ik niets nodig hebt… ja wel, misschien wel, maar u bent gewoon een sint…ik ben bang dat ik superieure interventie eist. Dus, niets om te zien hier. Move along.

Groetjes aan Miet!

PS – Die Piet dat in uw huisje op de Grote Markt is… hoeveel Nutella brengt hij op zijn gezicht elke dag?

Leave a Reply

